niedziela, 19 kwietnia 2015

Prezent ślubny

Ślub mojej przyjaciółki dopiero za 3 miesiące. Dopiero, czy może już? Wiem, że ten najbliższy czas nie będzie dla mnie zbytnio łaskawy, dlatego postanowiłam już teraz zastanowić się nad prezentem ślubnym. Kwiaty, wino lub czekoladki raczej odpadają... Chciałabym, aby prezent dla Nowożeńców pozostał pamiątką na całe życie, dlatego pomyślałam o Biblii lub jakiejś wartościowej książce. O ile z Biblią nie będzie problemu, to kwestia książki dla małżeństw staje się nieco problematyczna:) W Internecie jest mnóstwo ciekawej literatury, która idealnie nadaje się jako prezent ślubny, jednak... co wybrać? Jesteście w stanie polecić coś godnego uwagi? Najlepiej, aby było prosto, przystępnie i wartościowo:)

4 komentarze:

  1. Może te książki?
    http://www.przystanekjezus.pl/ksiegarnia/pl/p/Poslub-ja-i-badz-gotow-za-nia-umrzec.-Prawdziwi-mezczyzni-dla-nieustraszonych-kobiet/3698
    http://www.przystanekjezus.pl/ksiegarnia/pl/p/Wyjdz-za-maz-i-poddaj-sie.-Ekstremalne-przezycia-dla-nieustraszonych-kobiet/3697

    Ja osobiście bardzo żałuję, że nie dostaliśmy żadnej książki o małżeństwie. No, w sumie jedną mamy, ale nie jest jakaś typowo religijna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjny pomysł dla dwojga, a jednak dla każdego z osobna:) Dzięki:)

      Usuń
  2. U Miletty na prywatnym blogu był kiedyś taki post, warto zajrzeć, było tam dużo propozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa ślub mojej Ady Karolowej już za 3 tygodnie! Prezent skompletowany... ale w głowie xD

    W tematyce książek dla małżeństw polecam zdać się na tą z żebra :)

    OdpowiedzUsuń