środa, 16 września 2015

5

Zostałam przyjęta na drugi kierunek:) Jest radość, satysfakcja i w pewnym sensie ulga. Chociaż z drugiej strony pozostało uczucie niepewności. Czy dam radę pogodzić oba kierunki? Czy przetrzymam to uciążliwe jeżdżenie między wydziałami? Czy uda się przezwyciężyć zmęczenie i stres? Jacy będą ludzie, których spotkam? Czy to możliwe, aby napisać i obronić dwie magisterki w tym samym roku? No i najważniejsze: Czy dwa kierunki  tak naprawdę mają sens? Dopiero przed chwilą naczytałam się o tym w Internecie... Że to bez sensu, że nikt na to nie patrzy, że lepiej poświęcić się czemuś innemu... Jak jest naprawdę? Chciałabym mieć jasną sytuację i usłyszeć, że dobrze robię.

 Dokładnie dzisiaj mija 5 lat odkąd jesteśmy razem:)

18 komentarzy:

  1. Też będę miała dwa kierunki :) Ważne, czy dla Ciebie ma to sens ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhuuu, podwójne gratulacje! :* :* :*
    Trzeba będzie to uczcić!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Wiedziałam, że dasz radę :) Naprawdę jest tak, jak tym pokierujesz - przyszłość zależy od Ciebie. Jeśli w to wierzysz - robisz dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Studiowałam dwa kierunki i jestem chodzącym dowodem że jeśli bardzo się czegoś chce to da się radę. Owszem do łatwych nie należy pogodzenie planów a w sesji rozwiązanie sprawy nakładających się niekiedy egzaminów czy zaliczeń, ale powiem jedno: Warto! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze wiedzieć, że są ludzie, którzy nie żałują, mimo wielu przeciwności:) Dzięki:)

      Usuń
  5. Wyłącz internet i rób to, co uważasz za stosowne:) jednym się dwa kierunki przydadzą, innym nie. Zależy jak pokierujesz swoim życiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet wyłączyłam;) Zobaczę, jak to będzie... Zależy mi, aby utrzymać się na obu kierunkach, więc może z Bożą pomocą nie będzie tak źle:)

      Usuń
  6. Super, że się dostałaś! I gratulacje z okazji 5 rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. 5 lat to już ładny kawałek czasu.:) gratuluję rocznicy i drugiego kierunku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie poznasz odpowiedzi na te pytania, dopóki nie spróbujesz :) Ja myślę, że zawsze warto... Zwłaszcza, jeśli wybrało się takie kierunki, którymi się człowiek po prostu interesuje. Gorzej jakbyś wybrała coś, czego nie lubisz.
    Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń