wtorek, 10 grudnia 2013

WILKI DWA, czyli Internetowe Rekolekcje Adwentowe

Jeszcze w listopadzie przypadkowo natknęłam się na pewne wydarzenie. Akurat był to czas kiedy już wiedziałam: "Chcę dobrze przeżyć ten Adwent! Tak prawdziwie, duchowo, z całego serca." Można powiedzieć, że inicjatywa rekolekcji internetowych jakby spadła mi z nieba:) Nie wiem jak to się stało, że dopiero dzisiaj oficjalnie do niej dołączyłam, ale jest to zapewne zasługa Miletty, której notka mi o tym przypomniała:) Na Facebooku znajdziecie wiele przydatnych informacji, np.: dlaczego, kto, gdzie, kiedy:)

Zapisałam się również tutaj, aby otrzymywać na maila kolejne części rekolekcji. No, w sumie lepiej późno niż później:)

Podsyłam Wam również link z zapowiedzią. Ponadto na samym dole, po lewej stronie dostępne są dotychczasowe filmy.

Zachęcam Was do wysłuchania i obejrzenia:) Sama zaczynam od początku nadrabiając zaległości, ale już Was zachęcam, bo czuję, że to może być cenny czas. Oby zostały wydane same dobre owoce.

4 komentarze:

  1. Ja też zaczęłam "z poślizgiem" i w sumie jakoś tak u mnie wychodzi, że 2-3 odcinki naraz przychodzi mi obejrzeć ;) Ale to nieważne - liczą się owoce faktycznej zmiany w naszym życiu... choćby to były maleńkie owocki i drobniuteńkie kroczki - aby do przodu ;) I co jest jeszcze ważne? Aby pamiętać, że na te zmiany jest czas zawsze "dzisiaj".

    Ta z żebra u mnie czujnie dała znać, że do rekolekcji dołączone są też zadania dla słuchaczy ;)

    OdpowiedzUsuń