sobota, 10 maja 2014

Święty Jan Paweł II!

Mamy nowego świętego! Jana Pawła II!


Niestety wcześniej nie mogłam podzielić się z Wami tą radosną nowiną, ponieważ zawsze "COŚ". Z Rzymu wróciłam 1 maja. Cała, zdrowa, zadowolona i uduchowiona w 100% Wciąż żyję kanonizacją i tym pięknym, cudownym czasem, który niestety musiał dobiec końca. Nie dam rady opisać tego wszystkiego co przeżyłam, bo pewne rzeczy zostają tylko w sercu. Mimo to postaram się w najbliższym czasie podzielić się wrażeniami i wspomnieniami. Na tyle, ile to będzie możliwe:) Nawet nie wiecie jak ciężko jest przestawić się na "normalny dzień":)

2 komentarze:

  1. A mnie zawsze wszelkie kanonizacje smucą, bo sobie myślę o tych wszystkich małych, zwykłych, wspaniałych świętych, których nikt na ołtarze nie wyniesie. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w tych kategoriach to jeszcze nigdy nie myślałam, ale faktycznie masz rację:) Dlatego pozostaje ludzka pamięć:)

      Usuń